გაკვეთილის გეგმა

                                                                     გაკვეთილის       გეგმა
მასწავლებლის  სახელი , გვარი     მაკა    ჩიხლაძე
საგანი: ქართული ენა
სწავლების საფეხური: I კლასი II
მოსწავლეთა რაოდენობა : 17
გაკვეთილის თემა: დათვი, მელა და მგელი
გაკვეთილის მიზანი: ზღაპარზე , როგორც ლიტერატურის ერთ-ერთ ჟანრზე დაკვირვება
                                       ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
                                       ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

აქტივობის აღწერ
სდგ    გამო               გამოყენებული
                                              მეთოდები
კლასის
ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსები
დრო (წუთები)

გამოწვევა
გონებრივი იერიშის რუკა იხ. გვ 2
ტექსტის კითხვა

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, პროექტორი
10
1
მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს დაასახელონ გარეული ცხოველები
კითხვა-პასუხი
რომელი ცხოველები დაძმობილდნენ
რა იპოვეს მათ
რატომ დარჩა ძროხა დათვს
ჯგუფური მუშაობა

5
2
მოსწავლეები  ასახელებენ გარეულ ცხოველებს და ახასიათებენ თითოეულ მათგანს
ჯგუფური მუშაობა
Iჯ -რატომ დაიწყეს ცხოველებმა ბჭობა
IIჯ-რომელ ცხოველს დარჩა ნანადირევი და რატომ
IIIჯ-როგორ ფიქრობ როგორ უნდა განაწილებულიყო ნანადირევი
IVჯ-რატომ არის ზღაპარში გამოყენებული ანდაზა<< ძალა ღმართს ხნავს>> 
ტექსტის ანალიზი

10
3
ტექსტის კითხვა
ანდაზის მიხედვით მოსწავლეები წერილობით შეადგენენ მოკლე მოთხრობას პარალელს გაავლებენ ადრე შესწავლილთან ან მულტფილმებთან ახასიათებენ თითოელ პერსონაჟს და ასაბუთებენ თავიანთ აზრს
სლაიდების ჩვენება

10
4
კითხვა- პასუხი

მასწავლებელი ინდივიდუალურად აფასებს მოსწავლეებს განმავითარებელი შეფასებით

5
5
ანდაზის << ძალა აღმართს ხნავს ანალიზი>>

საშინაო დავალება აქტივობის რვეულში დავალება №3, 4

2
6
აიხსნება უცნობი სიტყვები



3
                                                            


გარეული ცხოველები
 



                დათვი,                                                                                                 ლომი








                                 მელა                                                                             მგელი                               
          მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
              4
             3 
              2
              1
ზღაპარზე, როგორც ლიტერატურის ერთ-ერთ ჟანრზე დაკვირვება.
მოსწავლე აკვირდება ზღაპარს,როგორც ლიტერატურულ ჟანრს დამოუკიდებლად.
მოსწავლეს უჭირს დაკვირვება ზღაპარზე, როგორც ლიტერატურულ ჟანრზე დამოუკიდებლად.
მოსწავლე აკვირდება ზღაპარს,როგორც ლიტერატურულ ჟანრს მასწავლებლის დახმარებით.
მოსწავლეს ვერ აღიქვამს ზღაპარს როგორც ლიტერატურულ ჟანრს.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და აანალიზებს დამოუკიდებლად.
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და ზოგჯერ აანალიზებს დამოუკიდებლად.
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და აანალიზებს მასწავლებლის დახმარებით.
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და ვერ აანალიზებს.
 ლექსიკური    მარაგის გამდიდრება .                             

მოსწავლე გაკვეთილზე იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს სრულყოფილად.
მოსწავლე გაკვეთილზე სრულყოფილად ზოგჯერ ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
მოსწავლე გაკვეთილზე სრულყოფილად ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
მოსწავლე გაკვეთილზე  ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.



შეფასების  რუბრიკა  სსმ  მოსწავლისათვის
კრიტერიუმები
1
2
3
4
ახერხებს  ნაწარმოების წაკითხვა გააზრებას
ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს წაკითხვას  და  გააზრებას
იშვიათად ახერხებს გააზრებას და შეუძლია კითხვა
შეუძლია  გააზრება  და  კითხვა 
შეუძლია ნაწარმოების გმირების  ამოცნობა დასახელება
არ  შეუძლია  დასახელება
დამოუკიდებლად  ვერ ასახელებს  ნაწარმოების  გმირებს და პერსონაჟებს
იშვიათად  ასახელებს დამოუკიდებლად  პერსონაჟებს
შეუძლია პერსონაჟბის დამოუკიდებლად ამოცნობა დახასიათება

No comments:

Post a Comment