გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი , გვარი მაკა ჩიხლაძე
საგანი: ქართული ენა
სწავლების საფეხური: I კლასი II
მოსწავლეთა რაოდენობა : 17
გაკვეთილის თემა: დათვი, მელა და მგელი
გაკვეთილის
მიზანი: ზღაპარზე , როგორც ლიტერატურის ერთ-ერთ ჟანრზე დაკვირვება
ტექსტის
კითხვა და ანალიზი.
ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება.
№
|
აქტივობის აღწერ
|
სდგ გამო გამოყენებული
მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წუთები)
|
|
გამოწვევა
|
გონებრივი იერიშის
რუკა იხ. გვ 2
|
ტექსტის კითხვა
|
წიგნი, რვეული,
დაფა, ცარცი, პროექტორი
|
10
|
1
|
მასწავლებელი
მოსწავლეებს სთხოვს დაასახელონ გარეული ცხოველები
|
კითხვა-პასუხი
რომელი ცხოველები
დაძმობილდნენ
რა იპოვეს მათ
რატომ დარჩა ძროხა
დათვს
|
ჯგუფური მუშაობა
|
|
5
|
2
|
მოსწავლეები ასახელებენ გარეულ ცხოველებს და ახასიათებენ თითოეულ
მათგანს
|
ჯგუფური მუშაობა
Iჯ
-რატომ დაიწყეს ცხოველებმა ბჭობა
IIჯ-რომელ
ცხოველს დარჩა ნანადირევი და რატომ
IIIჯ-როგორ
ფიქრობ როგორ უნდა განაწილებულიყო ნანადირევი
IVჯ-რატომ
არის ზღაპარში გამოყენებული ანდაზა<< ძალა ღმართს ხნავს>>
|
ტექსტის ანალიზი
|
|
10
|
3
|
ტექსტის კითხვა
|
ანდაზის მიხედვით
მოსწავლეები წერილობით შეადგენენ მოკლე მოთხრობას პარალელს გაავლებენ ადრე შესწავლილთან
ან მულტფილმებთან ახასიათებენ თითოელ პერსონაჟს და ასაბუთებენ თავიანთ აზრს
|
სლაიდების ჩვენება
|
|
10
|
4
|
კითხვა- პასუხი
|
|
მასწავლებელი
ინდივიდუალურად აფასებს მოსწავლეებს განმავითარებელი შეფასებით
|
|
5
|
5
|
ანდაზის <<
ძალა აღმართს ხნავს ანალიზი>>
|
|
საშინაო დავალება
აქტივობის რვეულში დავალება №3, 4
|
|
2
|
6
|
აიხსნება უცნობი
სიტყვები
|
|
|
|
3
|
გარეული ცხოველები
|
მელა
მგელი
მოსწავლის
შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
ზღაპარზე, როგორც ლიტერატურის ერთ-ერთ
ჟანრზე დაკვირვება.
|
მოსწავლე აკვირდება ზღაპარს,როგორც
ლიტერატურულ ჟანრს დამოუკიდებლად.
|
მოსწავლეს უჭირს დაკვირვება ზღაპარზე,
როგორც ლიტერატურულ ჟანრზე დამოუკიდებლად.
|
მოსწავლე აკვირდება ზღაპარს,როგორც
ლიტერატურულ ჟანრს მასწავლებლის დახმარებით.
|
მოსწავლეს ვერ აღიქვამს ზღაპარს
როგორც ლიტერატურულ ჟანრს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და აანალიზებს
დამოუკიდებლად.
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და ზოგჯერ
აანალიზებს დამოუკიდებლად.
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და აანალიზებს
მასწავლებლის დახმარებით.
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს და ვერ
აანალიზებს.
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება .
|
მოსწავლე გაკვეთილზე იმდიდრებს
ლექსიკურ მარაგს სრულყოფილად.
|
მოსწავლე გაკვეთილზე სრულყოფილად
ზოგჯერ ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
|
მოსწავლე გაკვეთილზე სრულყოფილად
ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
|
მოსწავლე გაკვეთილზე ვერ იმდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
|
შეფასების რუბრიკა
სსმ მოსწავლისათვის
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
4
|
ახერხებს
ნაწარმოების წაკითხვა გააზრებას
|
ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
|
დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
|
იშვიათად ახერხებს გააზრებას და შეუძლია კითხვა
|
შეუძლია გააზრება და კითხვა
|
შეუძლია ნაწარმოების გმირების ამოცნობა დასახელება
|
არ შეუძლია დასახელება
|
დამოუკიდებლად
ვერ ასახელებს ნაწარმოების გმირებს და პერსონაჟებს
|
იშვიათად
ასახელებს დამოუკიდებლად პერსონაჟებს
|
შეუძლია პერსონაჟბის დამოუკიდებლად ამოცნობა დახასიათება
|
No comments:
Post a Comment