2. პროექტის ავტორი:
დაწყებითი კლასის პედაგოგი - მაკა ჩიხლაძე
3. სკოლა:
ქართულ-ამერიკული საერთაშორისო სკოლა
,,პროგრესი“.
4. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეებისცოდნის ხარისხისგაუმჯობესებადაინტელექტისამაღლებაერთ-ერთიმთავარიმიზანიასასწავლოპროცესისა. მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ
ინფორმაცია გარეულ ცხოველებზე. I ჯგუფი მოიძიებს
ინპორმაციას გარეულ ხორცი
სმჭამელ ცხოველებზე,II
ჯგუფი აგროვებს ინფორმაციას გარეულ ბალახისმჭამ ჭამელ ცხოველებზე. III ჯგუფი მუშაობს შინაურ
ცხოველებზე
5. საგანი:
ქართული
6. დონე/ასაკი: დაწყებითი
საფეხური / მეორე კლასი
7.
ვადები/ ხანგრძლივობა : 2 კვირა
8.
შინაარსობრივი სტანდარტი და ინდიკატორები:
ქართ. Ii. 6. მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა ჟანრის ზღაპრის წაკითხვა დამოუკიდებლად
ქარ.II მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად ამოიცნოს ხორცისმჭამელი
და ბალახისმჭამელი გარეული ცხოველები.
ქართ. II. 13
9. მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები:
მოსწავლეშეძლებს:სსზღაპრის ,
როგორც ლიტერატურული ჟანრის ამოცნობას
მოიძიოს ლიტერატურა რომელშიც იქნება როგორც ხორცისმჭამელი ასევე ბალახისმჭამელი
გარეული ცხოველები. გაუცვლიან ერთმანეთს აზრებს და გააკეთებენ პრეზენტაციას.
მოსწავლეებს
გაუჩნდებათ უნარი სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის, დემონსტრირების უნარი. ზღაპრის,
როგორც ლიტერატურული ჟანრის დამოუკიდებლად წაკითხვის უნარი
10. მიმართულების მიმცემი საკვანძო
შეკითხვა:
ზოგადიკითხვა: რაარის ზღაპარი?
როგორვიმოგზაუროთ ზღაპრულ
სამყაროში?
თემატურიკითხვები: რა მნიშვნელობააქვს
ზღაპარს ბავშვის განვითარებაში?
როგორამდიდრებსლექსიკურმარაგსკითხვა?
11. შეფასების
გეგმა/შეფასების დროის ჩარჩო:
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე:
მინილექცია რა არის ზღაპარი?
მოსწავლეებიმუშაობენპროექტებზედაასრულებენდავალებებს: კითხულობენ ზღაპრებს
და იყენებენ ტექნოლოგიებს.
პროქტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ: კითხვარი მოსწავლეებისათვის პროექტით მიღებული ცოდნისა
და პროექტის მიმდინარეობის პროცესში წარმოდგენილ პრობლემათა დასადგენად. პრეზენტაცია
მუშაობაში ჩართული მოსწავლეების ფოტოებით, რომლებიც ასრულებენ პროექტის დავალებას.
12. შეფასების მოკლე შინაარსი:
შეკითხვების დასმა ხდება მთელი პროექტის განმავლობაში, რომ შემოწმდეს მოსწავლის აზროვნება და
მიეცეს ანალიზის შესაძლებლობა. მოკლე ჩანაწერები ხელს უწყობსმასწავლებელს,
თვალი მიადევნოს თითოეული მოსწავლის საჭიროებებს.ჩანაწერები, ასევე, საშუალებას მოგცემთ
განსაზღვროთ, რამდენად კარგად ესმით მოსწავლეებს
გარკვეული ცნებები და გამოიყენოთ გაუგებარი ცნებების ხელმეორედ შესწავლისთვის. პრეზენტაციის რუბრიკას მოსწავლეები იყენებენ მასწავლებლის შეფასებამდე საკუთარი
პრეზენტაციების შესაფასებლად. რუბრიკა წარმოგვიდგენს
ნაშრომების შემოწმების კრიტერიუმს სხვადასხვა გადმოსახედიდან; მათ მოსწავლეები იყენებენ
წერის დროს საბოლოო პროდუქტის შეფასებისას.
პრეზენტაციებიდან მოსწავლეების პასუხები ზოგად
შეკითხვაზე გვაწვდიან ინფორმაციას, როგორ დააკავშირეს ნაშრომები პროექტის ფართო მნიშვნელობის
საკითხებთან.
13. საბაზისო უნარ-ჩვევები:
ბიბლიოთეკაში მუშაობისა
და ინტერნეტ რესურსების მოძიების უნარები
ტექსტის დამუშავების უნარ–ჩვევები;
საპრეზენტაციო პროგრამის
ცოდნა;
ჯგუფში მუშაობა.
14. სასწავლო პროცედურები:
გონებრივი იერიშის გამოყენებით
მოსწავლეებს დავუსვამ შეკითხვებს: ,,რა არის ზღაპარი?
მოსწავლეები თავიანთ მოსაზრებებს დააფიქსირებენ. ეს დაეხმარება
მოსწავლეებს წარსული ცოდნის გახსენებაში, გამოვავლენ მოსწავლეების დამოკიდებულებას
და საკითხის ირგვლივ შესაძლო არასწორ წარმოდგენებს. გავაცნობ პუბლიკაციას მოსწავლეებს და
მშობლებს პროცედურების მოლოდინებისა და ვადების
განხილვისთვის. მივუთითებ ლიტერატურას,
სადაც განთავსებულია წასაკითხი მასალა, მივუთითებ,
რომ ბიბლიოთეკიდან გამოიტანონ წიგნები (მოსწავლეები გაწევრიანებული მყავს სასკოლო ბიბლიოთეკაში,
აქტიურად კითხულობენ ლიტერატურას და შემდეგ კლასში ვარჩევთ).
დასკვნითიაქტივობა
ჩვენი კლასის მონიტორზე ვაჩვენებ სლაიდშოუს,
მუშაობაში ჩართული მოსწავლეების ფოტოებს, რომლებიც ასრულებენ პროექტის დავალებებს. გავუზიარებ ჩვენს ნამუშევრებს საზოგადოებას.
15. დიფერენცირებული სწავლება:
სპეციალური სწავლება - სპეციალურისაჭიროებისმქონემოსწავლეირიცხებაკლასში, რომელშიცდავგეგმეესპროექტი. რომლიც აქტიურადიყო ჩართული პროექტში, ის დასაქმებული იყოსაორგანიზაციოსაკითხებისმოგვარებაში, აგრეთვე
ჭრიდა და აწებებდა ინფორმაციას ფორმატზე.
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
- წავახალისებ, რათა მათ არა ზედაპირულად, არამედ სიღრმისეულად შეისწავლონ საკითხი და რთული პრობლემების კრეატიულ გადაწყვეტილებას
მიაგნონ. სამუშაოზე ფოკუსირების მიზნით;წავახალისებ, გამოიყენოს
შედარებით მაღალტექნოლოგიური ელემენტები
პრეზენტაციის შესაქმნელად.
16. პროექტისათვის საჭირო
რესურსი:
სახელმძღვანელოები, სხვადასხვა სასწავლო მასალა, ბიბლიოგრაფიული მასალები, ანიმაციური ფილმები, ტელევიზორი,
ინტერნეტკავშირი, პრინტერი, ფოტოკამერა, მობილური
ტელეფონი,დაფა,ცარცი, ფერადი ფურცლები, ფორმატი, ფანქრები, კალმები.
No comments:
Post a Comment